FC Groningen Kaartenmarkt

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen?
U kunt inloggen met uw relatienummer en geboortedatum. Dit 8-cijferige relatienummer vindt u onder de vakaanduiding op uw huidige seizoenkaart, en begint met 03 gevolgd door 6 cijfers. Indien uw geboortedatum niet bekend is, bijvoorbeeld bij sommige bedrijven, dient u de geboortedatum 01-01-1901 in te voeren.

Ik kan niet inloggen, wat nu?
U kunt een e-mail sturen naar: [email protected]. Vermeld in uw e-mail in ieder geval: uw naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en uw relatienummer. Dit 8-cijferige nummer vindt u onder de vakaanduiding op uw huidige seizoenkaart, en begint met 03 gevolgd door 6 cijfers.

Mijn achternaam of geboortedatum klopt niet, of is niet juist gespeld.
Deze gegevens kunt u niet op deze site wijzigen. Stuur s.v.p. een e-mail met de juiste informatie naar [email protected]. Vermeld ook uw relatienummer. Indien u de kaart wilt overschrijven naar een familielid, verzoeken wij u gebruik te maken van de optie "overdragen".

Het lukt niet om mijn rekeningnummer in te vullen. Hoe kan dat?
Vult u alleen uw 9 cijferig bankrekeningnummer in. Het is niet nodig uw complete IBAN nummer in te vullen. Heeft u een korter nummer, gebruik dan voorloopnullen.

Kan ik mijn gewijzigde gegevens nogmaals wijzigen?
Nee, dit is niet mogelijk. Helaas kunt u maar éénmalig een wijziging doorgeven. U kunt na het wijzigen alleen wijzigingen doorgeven via [email protected].

Hoe kan ik mijn SeizoenClubCard overschrijven naar een andere supporter?
Via "overdragen seizoenkaart" kunt u de gegevens van de nieuwe kaarthouder invoeren. Controleer eerst uw eigen gegevens. Kies bij "overzicht" voor de optie "overdragen seizoenkaart" en vul daar de gegevens in van de nieuwe kaarthouder. Deze persoon ontvangt zelf eigen inloggegevens om de betaling te voldoen. Overschrijven dient daarom vóór de betaling plaats te vinden.

Hoe kan ik mijn SeizoenClubCard verplaatsen naar een andere tribune en/of stoel?
Wilt u van plaats wijzigen? Dan kunt u een bezoek brengen aan de supportersbalie in de FanCorner. Deze is geopend van maandag t/m vrijdag 10.00 – 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. Telefonisch kan ook, via 050-5878787 (optie 1) of u mailt naar [email protected] o.v.v. plaatswijziging. Heeft u al betaald en gaat u daarna verplaatsen? Een eventuele terug- of bijbetaling wordt met u verrekend.

Ik heb geen Seizoenkaartbrochure ontvangen. Wat nu?
Als u wel seizoenkaarthouder bent maar geen Seizoenkaartbrochure hebt ontvangen, kunt u desondanks inloggen op deze site. U kunt inloggen met uw relatienummer en geboortedatum. Dit 8-cijferige relatienummer vindt u onder de vakaanduiding op uw huidige seizoenkaart, en begint met 03 gevolgd door 6 cijfers. Via de knop: "Seizoenkaartfolder" kunt u de brochure downloaden en nalezen.

Hoe kan ik mijn huidige SeizoenClubCard verlengen?
Via deze website kunt u uw huidige SeizoenClubCard verlengen middels een iDEAL betaling (uiterlijk 18 mei 2015) of een incasso afgeven. Wanneer u een incasso afgeeft (uiterlijk 18 mei 2015) , wordt het bedrag rond 23 mei 2015 geïncasseerd. En optie drie is via termijnen betalen.

Wat is een 5 jaarkaart?
Een 5 jaarkaart is een seizoenkaart die geldig is vanaf seizoen 2015/2016 t/m seizoen 2019/2020 en geeft toegang tot alle wedstrijden van FC Groningen in stadion Euroborg, dus inclusief beker-, play-off-, vriendschappelijke en Europese wedstrijden. Beschikbaar op elk regulier vak én exclusief op vak H3, op de hoofdtribune. 

Ik wil mijn huidige / gereserveerde seizoenkaart omzetten naar een 5 jaarkaart. Hoe doe ik dat?
Na het inloggen en het controleren van uw gegevens kunt u aangeven of u uw kaart als huidige seizoenkaart (1 jaar) of als 5 jaarkaart (5 jaar) wilt verlengen / reserveren.

Kan in mijn SeizoenClubCard in termijnen betalen?
Ja, dit is mogelijk. Het aantal betaaltermijnen is afhankelijk van het moment van verlengen / betalen. Het maximaal aantal termijnen is acht en het minimaal aantal termijnen twee. Het te betalen bedrag wordt na uw verlenging / betaling, verdeeld over de nog resterende maanden t/m oktober. 
Indien u bijvoorbeeld kiest voor betalen in termijnen op 10 maart, dan betaalt u in acht termijnen; indien u kiest voor betaling in termijnen op 10 juni, dan betaalt u in vijf termijnen.
Voor een termijnbetaling geldt een éénmalig administratietarief van € 12.- per seizoenkaart, welke u direct dient te voldoen via iDEAL via deze site.

Ik wil in termijnen betalen, maar deze optie is niet beschikbaar. Hoe kan dat?
De afhandeling van de termijnbetalingen voor de seizoenkaart verloopt via Afterpay (www.afterpay.nl). Hiervoor is het noodzakelijk dat u alle gegevens volledig en correct heeft ingevuld. Dit kunt u doen via fcgroningenseizoenkaart.nl en vervolgens "wijzig gegevens". Zonder volledige gegevens kan de termijnincasso niet door AfterPay worden uitgevoerd. Mogelijk was er bijvoorbeeld geen / onjuist telefoonnummer of bankrekeningnummer ingevuld. Na invulling van uw gegevens worden de gegevens door het systeem gecontroleerd. AfterPay kan -op basis van de ingevulde gegevens- besluiten om termijnbetalingen in uw geval niet toe te staan. Supporters woonachtig in het buitenland kunnen geen gebruik maken van de AfterPay betaalmethode. Voor het betalen in termijnen gelden extra voorwaarden.

Ik heb recht op korting, maar dat wil ik niet.
Indien u uw seizoenkaart met jeugd- of 65+korting wilt uitlenen, betaalt u hiervoor € 5.- per wedstrijd bij. Leent u uw kaart vaker uit? Dan is het misschien voordeliger om de korting niet te gebruiken. Stuur hiervoor een email naar [email protected], met het verzoek de korting te verwijderen. Vermeld s.v.p. hierbij uw relatienummer en vak/rij/stoel waar het om gaat. Uw kortingsbedrag wordt verwijderd. Na verwerking hiervan, meestal de volgende dag, kunt u via deze site inloggen en het volledige bedrag betalen. 

Kan ik een extra SeizoenClubCard aanschaffen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt via deze site op de beginpagina aangeven dat u belangstelling heeft voor een seizoenkaart. U ontvangt daarna van bericht van FC Groningen.

Krijg ik komend seizoen een nieuwe SeizoenClubCard?
Nee;  u ontvangt bij verlenging en geen nieuwe SeizoenClubCard. De SeizoenClubCard is vanaf seizoen 14/15 drie jaar doorlopend bij verlenging. Bent u van plaats gewijzigd, of is de SeizoenClubCard overgeschreven op een andere naam? Dan wordt er wel een nieuwe SeizoenClubCard verstuurd.

Ik ben mijn SeizoenClubCard kwijt, wat nu?
U kunt een email sturen naar [email protected] met deze mededeling en uw adresgegevens en eventueel relatienummer.

Is de betaling voor mijn SeizoenClubCard verwerkt?
FC Groningen heeft ongeveer 3 weken nodig om uw betaling te verwerken. Zelf kunt u via uw bankafschrift uw iDEAL betaling (deze is direct zichtbaar), de incasso (rond 23 mei) of de termijnbetaling (einde van elke maand t/m oktober) nazien in uw afschriften.

Wanneer worden de termijnbetaling afgeschreven?
De termijnbetaling wordt na verwerking aan het einde van elke maand geïncasseerd, laatste termijn wordt in oktober geïncasseerd.

Mijn betaling is afgebroken wat nu?
Na een vastgelopen betaling of storing tijdens het betalen heeft het systeem enige tijd nodig om te verwerken dat de betaling niet volledig is verwerkt. Dit duurt circa een half uur. Na dit half uur kunt u weer inloggen en nogmaals proberen te betalen.
 
Waar kan ik terecht met vragen over mijn SeizoenClubCard?
Voor algemene vragen m.b.t. uw SeizoenClubCard kunt u terecht bij de afdeling supporterszaken via [email protected].
Indien u uw SeizoenClubCard in termijnen gaat betalen en u wilt informatie over de afhandelaar van de termijnbetalingen, dan kunt u terecht op www.afterpay.nl.

Hoe kan ik contact opnemen met AfterPay om iets te vragen over mijn termijnbetaling?
AfterPay is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 12.00 uur tot 20.00 uur. Op vrijdag van 12.00 - 17.00 uur, op telefoonnummer 0900 - 40 50 60 2 (á EUR 0,20 per minuut).
Om lange wachttijden aan de telefoon te voorkomen kunt u ook een e-mail sturen met vraag 
via [email protected]. Antwoorden op veelgestelde vragen kunt u ook vinden op  www.afterpay.nl.